Wednesday, August 23, 2006

Opinion!

wasup....erm dngr citer Ckg Raof nk pencen tahun depan kan...pstu stiap batch kena bg skit hadiah (rm1000)..so sapa2 ada idea x camana nk kutip duit utk hadiah tu..erm satu lg...duit OPtima masih ada lg rm1000+..n aku mintak maaf wat masa nie batch kita x bg pa2 lg sumbangan...masih lg dlm proses..ahhahaa

10 comments:

Lah said...

woi.. rm1000?! gila pa?! aku rsa duit tuh wat reunion lg best.. pilih tempat yg kaw2 pas2 wat aktiviti yg terancang.. psai hadiah cikgu raof tuh ,bkn tanggung jawab kita dh.. kalo nk bg pon seikhlas hati la!!!!

FaiQ said...

yer aa mmg bkn tanggungjawab kita..tp kita skurang2nya bg aa hadiah skit..aku rasa nanti sapa yg nk bg sumbangan kt dia bg ar..erk..rm1000 mana cukup nk wat reunion bang..sumbangan x bg lg maaa

azam said...

hmm....korang nk guna duit OPTIMA tu ka utk beli hadiah ckgu raof??.... x pn korang nk kutip duit lagi??....OPTIMA ada akaun sendiri x??

FaiQ said...

erm..maybe kita kuit duit lain utk dia..duitoptima utk kegunaan optima e.g bg sumbangan..

Anonymous said...

guna jer duit tu kasi kat raop..kita reunion ponlmbt lg...dh tu bkn suma bole dtg..ala...concern la sket psl raop tu...sama umoq ngan skolah dh dia ngajaq oi...

yg benar..
jambu raop

de_hydrates said...

reunion tggu nam taun lg la... aku abeh medic bulan 8 2012.. kita wat bulan 9.. hehe..

azam said...

bagus pak wan...kharasho...ya saglasen (aku stuju !!)

PuYiE said...

duit optima ada kat aku rm800..lelebih tu ada kat muhyi kot..

khamsani said...

erm........
ala,kasi je adiah kat raop...
nk kutip len tu x susah..
pg la mengemis tp jln ker..

Ryukai said...

Woit, buat la satu akaun untuk OPTIMA... nnti sesapa yd ada terlebih duit tu bley la sumbang2kn kt OPTIMA.