Sunday, October 01, 2006

Selamat berpuasa kepada semua warga OPTIMA..

Sedar tak sedar dah dekat setahun kita tngalkan skolah kesayangan..haha..
Takpa..aku tau hampa mesti rindu gila kat mmbe2 lama kan.. Jadi tnggalkan ucapan korang kat blog neh.. Samada reply post ni or tulih je kat bawah nih..
ok wassalam..

Ucapan Selamat berpuasa dan Selamat Hari Raya...

ucapan aku..
selamat berpuasa kepada sumer warga optima0105..
tak lama lagi dah nak raya.. duit raya takdak ka.. hahaha
aku rindu kat korang sumer...teringat masa posa kat skolah dulu..
hurm.. anyway gud luck to u'all..
assalamualaikum..

puyie, sunday october 1, 06 13:31pm

5 comments:

de_hydrates said...

arghh!!
bila aku lalu kt pasar ramadhan taman ria.. tringat time posa kt skolah dulu.. T_T

de_hydrates said...

slamat hari raya kawan2.. aku terbang dulu naa.. T_T

FaiQ said...

huhu...slamat berpuasa dan hari raya kawan2..wan kalo kawin kad sana jgn lupa antaq kad kahwin..kekeke gua pun tringt maa..celaka lu mad..gitau aku dia beli ayam panggang...mentang2 aku kena sepp skit..hahaha

scream^ said...

huhu..sedeynya mengenangkan kawan2 yang dah selamat fly..nothing is precious but the time that we spent togehter,doing all those memorable things..values our friendship bcoz we cant turn back time..the world is changing day by day..so do us as human being..my dear friends..miss n love u all!!!!!

Lah said...

hohoho.. slamat posa n ari raya n gudluk kpd bdk2 yg nk tempuhi final x lma lgk!!! => nk aku rya umah hmpa wat menda best2 sket..